ערכה הומאופתית לחיילים

נכתב ביום הבחירות לרשויות מקומיות 27/2/24

כולנו יודעים שעוד  מחכה לנו דרך ארוכה ובכל זאת המסע המטורף הזה בו אנו הולכים כבר יותר מ 4 חודשים סטה לרגע מהמסלול שלו ונעצר לבחירות מקומיות. כאילו הכל רגיל ואנחנו שוב מתעסקים בעניני דיומא אבל תכל'ס, שום דבר לא רגיל במה שקורה כאן.

עדיין מאות משפחות מחכות ליקיריהם שבשבי, עדיין מאות משפחות מתאבלות על אהובים שלא ישובו עוד. עדיין מאות פצועים מאושפזים בבתי החולים, עדיין אלפי חיילים נלחמים ועדיין אלפי חיילים שהשתחררו ממילואים לא מוצאים את עצמם...

וכל עוד זוגות צעירים שמקבלים כמה ימי חופש מהלחימה מבלים את הזמן הפנוי שלהם בללכת יחד להלוויות של חברים שנפלו ולבקר אחרים שנפצעו, שום דבר לא יכול להיות רגיל.

זה פשוט שלמדנו לחיות עם הניגודים ולשאת רגשות הפוכים, שעה שעה, יום יום. בכי מתערבל עם צחוק , אהבה מעורבבת עם רוח  לחימה, שכול שזור בתקווה  ועוד כל מיני רגשות שהעלו ווליום בחיים שלנו מאז ה 7 לאוקטובר.

אז להגיד לכם שבא לי על הבחירות האלה?! ממש לא. אבל בכל זאת הלכתי לבחור כי חשוב לי למלא את חובתי לחברה אבל אז  תוך כדי שאני בוחרת בקלפי, הבנתי שיש פה עוד בחירה, חשובה לא פחות והיא הבחירה בחיים עם כל מה שהם מביאים איתם עכשיו, והבחירה בתרומה שלי בתוך כל הדבר הזה-

אז היום בחרתי להכין ערכה הומאופתית לחיילים שחוזרים ללחימה בעזה כדי שיוכלו לרפא את עצמם מכל החולירעות שהם פוגשים  שם (תרתי משמע) ואני נוסעת צפונה להביא להם את זה. (דברו איתי בפרטי אם גם אתם חיילים שרוצים להצטייד בערכה הומאופתית)

וזה מה שאני הולכת לשים בערכה:

Aconite   לכל אירוע פתאומי מבהיל -  על מנת לחזור לעצמך יותר מהר ולצאת מההלם ולתסמינים שהחלו בעקבות טראומה או קור קיצוני  (חרדה, חום גבוה, דלקת, שיעול יבש, דלקת ועוד...).

Arnica  - לכל סוג של חבלה/ פציעה פיסית- מסייע להפחתת כאב, לפיזור שטף דם, להורדת נפיחות. שיעול אלים מהתקררות או מז"א חם ויבש עם כאבים בכל הגוף.

Arsenicum - שלשולים מכל סוג- הרעלת קיבה/וירוס.  שפעות עם מיחושי בטן, הפרשות שורפות, תחושת קור קיצונית, שיעול אסמטי עם ליחה קצפית, כאבי גרון והתעטשויות מרובות. יכול להיות מלווה בחרדות לבריאות, פחד להיות לבד  והטבה ממשקאות חמים.

Belladonna -  האקמול ההומאופתי! דלקת כללית, התלקחות מהירה, חום גבוה, שיעול יבש ונבחני, תחושה של דגדוג בגרון. רצון בלתי נשלט להשתעל. פנים אדומות וחמות. אישונים רחבים, עיניים מבריקות , כאב ראש הולם, גרון אדום וכואב.

Calendulaהיוד ההומיאופתי! מניעת זיהום, חיטוי פנימי של פצעים וחתכים. פציעה פיזית עם איבוד דם.

Echnicea - ניקוי רעלים וחיזוק מע חיסון. מתאים לניקוי רעלים של חיידקים ווירוסים מזיהום, הרעלה או שפעת.

Gelsmium שפעת עם התפרצות איטית, כאבי גרון,  חולשה, רעד, עפעפיים כבדים, לא צמא ומשתין הרבה. מלווה או נגרם מחרדת ציפייה.

Bryonia   – שפעת עם החמרה מכל תזוזה. רוצה רק לשכב בשקט. תחושת יובש עם צמא גדול, עצבנות, כאבי ראש, כאבים חדים ודוקרים. שיעול יבש קשה ,דקירות בחזה כשמשתעל או בנשימה עמוקה.

Rhus-tox - התכווצות/ פציעה אחרי מאמץ יתר. הטבה מתנועה ממושכת. שפעת עם כאבי שרירים וחוסר מנוחה.  פריחה מגרדת בעור.

Phosphoros    - שיעולים כבדים מהתקררות + חום וצרידות. חשד לדלקת ריאות. רעד בזמן השיעול, תחושת שריפה בחזה. ליחה בצבע דם-חלודה. עצבנות, צורך להיות בחברה. יכול להיות מלווה בפחדים ודאגות.

Ignatia   – צער עמוק ויגון אחרי אובדן. מחלות שהתחילו בעקבות האובדן.

 

 

 

 

 

Scroll to Top